dež


Danes je tak super dan - kot narejen za učenje. Dež pada, nobenega ni zunaj, vsi so zaspani, nič se jim ne da,... Meni pa tako vreme paše. Ravno takrat, ko se okoli mene nič pametnega ne dogaja, se lahko učim. Ker ničesar ne zamudim.. :DD

Mika me samo, da bi si prebrala e-knjigo Twilight. Pa si nekako ne upam, ker po pričevanju prijateljic ne moreš nehati, ko jo enkrat začneš brati. Ste jo že prebrale?

Danes zjutraj sem tudi "prebrala" knjigo Preklestvo v zlati kletki (dramatična zgodba Urške Čepin, napisana pod peresom nane Zanelli). Ja vem ja, tako sem bila proti, a me je premamilo in sem rekla soforumašici, naj mi jo pošlje na mail. Moje mnenje: Loooooooooooooooooooooool. Preskakovala sem poglavja, samo da sem bila skozi. Na vsaki strani je drugače itak samo ene par besed- sedaj končno razumem, kako jim je uspelo knjigo raztegniti na tako veliko strani (blizu 200). Na sredi je par strani fotografij - nedolžna Urša slikana v takih in drugačnih položajih :DD
In ja, knjiga je napisana na nivoju osnovnošolskega spisa. Najbolj v dobro voljo so me pa spravile besede: kurvešta, seksulja, ... :S

simpatično sličico sem dobila tukaj