asos nakuuuup :DDDD

No, končno sem se opogumila in naročila par stvari iz te strani. Stvari bom sicer dva meseca odplačevala fantu, pa nič za to :D Bom pa tukaj pri nas manj kupovala (beri: se na veliko izogibala h&m-u in megafactory-u outlet :D )
Najprej sem hotela kupiti preko yooxa torbico George Gina & Lucy, pa sem potem ko sem si na a4 format narisala mere, sem ugotovila da je torbica zelo majhna. Pride namreč za en a5 format, to je pa zame in za moje potrebe čisto premajhno. :S
Je pa čudovita... Stala je samo 25€ (sedaj je nimajo več) + poštnina 15€. Ker pa bi naročila še sestrična bi si delili poštnino, tako da bi naju torbica prišla namesto 40€ samo32,5€.

Torej, tukaj so moja naročila:
Črno krilo, malo na balon. Meni se zdi čisto hud kroj. Material je v redu (viskoza), dolžina tudi,.. Prisežem Vam, da sem "nujno" rabila črno krilo, ker sem si sedaj kupila toliko lepih najlonk pa jih nimam na kaj nosit. Vsa krila imam namreč pisana, potem pa ne izpade dobro :)
Tole baretko sem naročila, ker je hude barve + ker nobene še nimam, pa se mi zdi, da bi mi pasale :)
No, pa tudi 80% je znižana. Jaz pa padam na popuste, toliko me pa verjetno že poznate :D

In sedaj.. ta daaa.. dva najlepša para čevljev :D
Kaj niso hudi?!?! Tak lep oxford model. Ene imam podobne s peto v črni barvi. Te so me pa čisto navdušile, ker so v rdeči barvi in flat :)

In še najlepši. Zaradi njih sem namreč opravila nakup.
Popolne črne gladiatorke s platformo. Upam da bodo vsaj približno udobne.. No, pa še 60% so bile znižane. Čeprav je bil v vseh primerih odločilen faktor lepota :)

Poštnina me je prišla 16,21€, tako da me je vse skupaj prišlo 78,61€.
Paket naj bi prejela v treh dneh, s tem da se današnji dan ne upošteva, ker je praznik. Tako da računam, da bom vse te lepe stvari prejela v najboljšem primeru v petek.